Kitoks aptarnavimas ir palaikymas

Kitoks aptarnavimas ir palaikymas

Žinome, jog neužtenka vien pristatyti prekę partneriui ir tikėtis, jog „ji pati sėkmingai parsiduos“. Dedame dideles pastangas, siekdami pagerinti partnerių aptarnavimą, jų mokymus bei ekspozicijos priežiūrą.
Plačiau...
Prekių planogramų sudarymas ir ekspozicijos priežiūra

Prekių planogramų sudarymas ir ekspozicijos priežiūra

Tam, kad pardavimas vyktų sklandžiai, būtina suformuoti paklausų asortimentą, garantuoti patrauklų prekių pateikimą lentynose, sudaryti tikslingiausius prekių išdėstymo - planogramų algoritmus...
Plačiau...
Atsargų valdymas

Atsargų valdymas

Atsargų valdymo problemos visuomet sukelia nepageidaujamas pasekmes: prekių trūkumą arba perteklių. Per didelis atsargų kiekis mažina įmonių konkurencingumą, tuo tarpu prekių trūkmas lemia dar skaudesnes pasekmes - prarandamus pardavimus...
Plačiau...
Pardavimų skatinimas

Pardavimų skatinimas

Šiuo metu itin populiarus pardavimų skatinimo sprendimas - pasirinktai prekei suteikti tam tikrą komercinį pranašumą: sudaryti palankesnes jos įsigijimo sąlygas ar tiesiog atkreipti pirkėjų/vartotojų dėmesį, taip didinant tokios prekės pardavimus...
Plačiau...
Orientacija į klientą

Orientacija į klientą

Niekada nesiekiame vien naudos sau. Kiekvienas verslo klientas mums yra partneris, su kuriuo stengiamės užmegzti ilgalaikį, glaudų ir abipusę naudą teikiantį bendradarbiavimą...
Plačiau...

Atsargų valdymas

Spausdinti

Atsargų valdymo problemos visuomet sulaukia nepageidaujamų pasekmių: prekių trūkumo arba jų pertekliaus. Per didelis atsargų kiekis mažina įmonių konkurencingumą, nes tai sudaro sąlygas: atsargų nuvertėjimui ar fiziniam/moraliniam jų susidėvėjimui, nerealizuotų prekių galiojimo laiko artėjimui bei pabaigai ir net prekių nurašymo nuostoliams.

Dar skaudesni, nors ir sunkiau pamatuojami, dėl prekių trūkumo atsirandantys nuostoliai. Daugelis įmonių net neskaičiuoja tokių prarastų pardavimų, tačiau praktika rodo, jog prarasti pardavimai dėl nelaiku pristatytų prekių ir/ar jų trūkumo sandėliuose vidutiniškai svyruoja nuo 10 iki 20 proc. visų įmonės pardavimų.


Eliminuojant prekių trūkumo arba jų pertekliaus sukeliamus nuostolius, UAB MERLANA visuomet siekia: 

 

1. Nuolatos sekti ir analizuoti paklausos tendencijas kiekvienoje prekybos vietoje;

2. Remiantis aktualiomis paklausos tendencijomis, pas kiekvieną partnerį eksponuoti tik patį paklausiausią asortimentą;

3. Taupyti abiejų šalių investicijas ir garantuoti optimalias prekių atsargas, eliminuojančias prekių "duobes";

4. Eliminuojant prekių "duobes" didinti pardavimus, o drauge ir uždirbamą pelną, partneriams realiai nedidinant savo veiklos išlaidų;

5. Užtikrinti pačius geriausius tiekiamos produkcijos atsargų pardavimus visų konkurecingų, pas mūsų partnerius parduodamų, prekių tarpe;

6. Mažinti partnerių veiklos kaštus (mažiau atsargų = mažiau nukreiptų investicijų bei daugiau likusių laisvų pinigų);

7. Garantuoti mažiausius galimus partnerių nuostolius dėl morališkai pasenusių, užsigulėjusių produktų.