Kitoks aptarnavimas ir palaikymas

Kitoks aptarnavimas ir palaikymas

Žinome, jog neužtenka vien pristatyti prekę partneriui ir tikėtis, jog „ji pati sėkmingai parsiduos“. Dedame dideles pastangas, siekdami pagerinti partnerių aptarnavimą, jų mokymus bei ekspozicijos priežiūrą.
Plačiau...
Prekių planogramų sudarymas ir ekspozicijos priežiūra

Prekių planogramų sudarymas ir ekspozicijos priežiūra

Tam, kad pardavimas vyktų sklandžiai, būtina suformuoti paklausų asortimentą, garantuoti patrauklų prekių pateikimą lentynose, sudaryti tikslingiausius prekių išdėstymo - planogramų algoritmus...
Plačiau...
Atsargų valdymas

Atsargų valdymas

Atsargų valdymo problemos visuomet sukelia nepageidaujamas pasekmes: prekių trūkumą arba perteklių. Per didelis atsargų kiekis mažina įmonių konkurencingumą, tuo tarpu prekių trūkmas lemia dar skaudesnes pasekmes - prarandamus pardavimus...
Plačiau...
Pardavimų skatinimas

Pardavimų skatinimas

Šiuo metu itin populiarus pardavimų skatinimo sprendimas - pasirinktai prekei suteikti tam tikrą komercinį pranašumą: sudaryti palankesnes jos įsigijimo sąlygas ar tiesiog atkreipti pirkėjų/vartotojų dėmesį, taip didinant tokios prekės pardavimus...
Plačiau...
Orientacija į klientą

Orientacija į klientą

Niekada nesiekiame vien naudos sau. Kiekvienas verslo klientas mums yra partneris, su kuriuo stengiamės užmegzti ilgalaikį, glaudų ir abipusę naudą teikiantį bendradarbiavimą...
Plačiau...

Įsipareigojimai partneriams

Spausdinti

Esame suinteresuoti, jog būtent mūsų teikiamas bendradarbiavimo pasiūlymas klientams būtų pats naudingiausias. Ne žodžiais, o veiksmais stengiamės sukurti jiems naudingą pridėtinę vertę ir tapti ne šiaip tiekėju, o patikimu bei strateginiu verslo partneriu. Nuolat domimės pirkėjų poreikiais, analizuojame paklausą. Pasiūlymus saviems klientams visada formuojame atsižvelgdami į jų pirkėjų - galutinių vartotojų - lūkesčius, tuo prisidėdami ir prie savo klientų/partnerių sėkmės.


Visuomet siekiame:

  • Užtikrinti mūsų tiekiamas prekes išskiriantį ir geriausią rinkoje palaikymą.
  • Formuodami savo produktų krepšelį orientuotis į įvairių pirkėjų poreikių tenkinimą.
  • Vykdyti aktyvią pardavimų skatinimo politiką.
  • Prisiimti atsakomybę už optimalų tiekiamų prekių atsargų pas savo klientus/partnerius valdymą.
  • Vykdyti efektyvų klientų/partnerių aptarnavimą, skatinantį jų pardavimų didinimą.
  • Galutiniams vartotojams bei klientams/verslo partneriams garantuoti patrauklią ir konkurencingą kainodaros politiką.